PROFESIONÁLNÍ ČIŠTĚNÍ filtrů pevných částic - osobní / nákladní

Existuje celá řada metod čištění. Většina z nich ale skýtá celou řadu rizik poškození Vašeho filtru. U nás v DPF-CAT Systems jsme situaci mapovali několik let a nakonec používáme dva nejúčinnější a nejbezpečnější postupy. Více než 10 let vyvíjenou počítačově řízenou technologii kombinující několik čistících médií (patentovaná chemie, řízený proplach a především řízené tlakové pulsy vzduchu). Druhou technologií elektronickým regulátorem řízená keramická pec. 

Našim zákazníkům tak objektivně dokážeme nabídnout dokonalou službu profesionálního čištění jakkoliv zaneseného DPF, avšak bez nutnosti řezání DPF, s maximální účinností a nulovým rizikem jakéhokoliv poškození, které je u ostatních technologií opravdu velmi vysoké. A to jak pro OSOBNÍ, tak i NÁKLADNÍ VOZIDLA.

 

CENY ČIŠTĚNÍ a kontakty

OSOBNÍ VOZIDLA:

  • Cena za čištění je 6.600 Kč bez DPH, u velkokapacitních DPF jako Iveco Daily apod pak 7.500 Kč bez DPH
  • Demontáž DPF zajištujeme u servisních partnerů (včetně značkových servisů) po celé ČR. Zásilkovou službou díl v servisu vyzvedneme a do 48h zasíláme zpět.  Pro více informací se informujte na info@dpf-cat.cz nebo na tel: 604 80 80 85

 

NÁKLADNÍ VOZIDLA:

  • Od 10.000 Kč do 20.000 Kč bez DPH  - podle typu a velikosti filtru   
  • Pro přesnější cenu nás kontaktuje nebo zašlete foto dílu na email info@dpf-cat.cz nebo na tel: 604 80 80 85
Naše kombinovaná metoda profesionálního čištění má tyto výhody:
  • ŽÁDNÉ ŘEZÁNÍ A SVAŘOVÁNÍ DPF – naše kombinovaná metoda čištění je zcela bez fyzického narušení konstrukce DPF. Tedy žádné řezání a následné svařování, které jinak vede k možnému poškození jádra filtru z důvodu nemožnosti přesného zpětného usazení a rovněž znamená ztrátu homologace!
  • KOMBINACE VÍCE TECHNOLOGIÍ - kombinujeme více počítačem řízených technologií. Keramické pece a hlavně  patentovaného stroje s 10 letým vývojem. Využívá se i více čistících médií - (chemická směs, proplach, vzduch, tlakové pulsy).  Následuje precizní vysušení v peci. To garantuje maximální účinnost a na trhu tak nemá obdoby.

Čištění DPF filtrů a katalyzátorů probíhá v kombinaci 2 počítačově řízených technologií. Keramická pec je využívána pro precizní dosušení což je největší slabina mokrých metod čištění. Zde kvůli špatnému dosušení hrozí extrémní riziko jejich prasknutí po montáží. To ale nezjistíte nikdy hned.

  • GARANCE ŠETRNOSTI -  čištění je bez jakýchkoliv rizik pro DPF a katalyzátor. Katalyzátor samotný se navíc rovněž automaticky čistí a obnovuje se jeho účinnost (pokud je fyzicky součástí DPF). Pokud je katalyzátor ve výfukovém systému zvlášť (mimo obal DPF), rovněž Vám doporučujeme vždy ho nechat vyčistit. Podílí se totiž přímo na funkci DPF. 
  • KONTROLA PRASKLIN DPF ZDARMA – sondovou kamerou (endoskopem) vyhledáme před čištěním případné praskliny jádra filtru. V takovém případě nic neúčtujeme, filtr zasíláme zpět a nabídneme jiné řešení (nový filtr, repase)
  • ÚČINNOST a ZÁRUKA - čištění sazí i popela je až 100%. Filtr je jako nový. Na vyčištění poskytujeme záruku. Viz reklamační podmínky
  • PROTOKOL Z ČIŠTĚNÍ – účinnost čištění dokládáme i detailním protokolem o změřených hodnotách (tlaky, hmotnost) a rovněž fotografiemi.
  • NÁSTŘIK FILTRU - nabízíme i možnost obnovy vnějšího povrchu DPF nástřikem pro obnovení reprezentativního vzhledu filtru. 
  • EKOLOGICKÁ LIKVIDACE – veškeré zachycené saze i popel následně ekologicky a draze likvidujeme přes profesionální specializované firmy. Nijak tedy nezatěžujeme životní prostředí!
 

Žádné řezání a svařování filtru!

  • Jednou ze zásadních zmiňovaných výhod naší technologie je fakt, že není třeba tělo filtru řezat (aby se mohlo vyjmout jádro filtru) a po čištění zase svařovat. Přesně tohle jsou totiž nuceny dělat některé jiné polo-profesionální metody čištění (viz foto). A PROČ JE TO PROBLÉM?
  • Při zpětném usazení vyčištěného filtru do jeho obalu hrozí netěsnost filtru a vznik možné kouřivosti nebo naopak příliš velké mechanické napětí filtru vedoucí během regenerací k prasknutí jádra!! To jsou fakta potvrzená samotnými výrobci filtrů, kteří toto svařování provádí roboticky a u každého kusu s jinou tolerancí podle konkrétního páru jádra filtru - těsnění a obalu. Tolerance jsou zde naprosto klíčové kvůli velké tepelné roztažnost materiálu během regenerací! Kdo je přesnější...český svářeč nebo japonský robot?
  • Dále obecně platí, že jakýkoliv mechanický zásah do konstrukce filtru znamená ztrátu jeho homologace. Pokud emisní technik na Měření emisí objeví stopy zásahu (viditelné sváry), je oprávněn nenechat Váš vůz projít. Vám pak zbydou oči pro pláč. A toto se již běžně děje na Měření emisí!

Některé polo-profesionální metody čištění vám sice můžou filtr vyčistit, ale k tomu ho musí invazivně rozřezat, aby se dostali k jádru filtru. Tím ztrácíte homologaci a hlavně riskujete prasknutí filtru nebo jeho netěsnost (kolem jeho vnitřního těsnění).

 

fUNKČNÍ A ČISTÝ KATALYZÁTOR - ZÁKLAD FUNKCE DPF FILTRU 

  • Naše čištění je rovněž velmi šetrné a zároveň účinné i ke katalyzátoru, který je čím dál častěji součásti DPF filtrů (i proto jsou některé DPF stále tak drahé).
  • To je rovněž zásadní věc, jelikož bez funkční vrstvy drahých kovů v katalyzátoru nemůže DPF filtr správně fungovat.
  • S ujetými kilometry se tato katalytická vrstva nejen opotřebovává, ale rovněž i jednoduše zanáší olejovými zbytky a dalšími látkami vznikajícími při spalovaní.
  • Naše kombinace chemie a proplachu (s následným dosušením v peci) pomáhá obnovit účinnost katalyzátoru a prodloužit tak jeho životnost o desítky tisíc kilometrů. Pokud je tedy DPF filtru předřazen i katalyzátor (jde tedy fyzicky o samostatný díl), doporučujeme ho dodat k čištění rovněž. Často je ale katalyzátor již přímou součástí DPF filtru.
 

Jak rychle filtr vyčistíme / DOPRAVA?

  • Dopravu DPF Vám zajistíme sami formou svozu přes zásilkovou službu. To se týká i DPF nákladních vozidel formou paletové přepravy spediční firmou. DPF může,e vyzvednout ještě ten samý den, pkud nás informujete dopoledne, nejpozději další den jsme u Vás.
  • Filtr profesionálně vyčistíme a odešleme zpět do 24h od doručení balíku. Od odeslání jej tedy máte zpět do 48h. Při zaslání je důležité zabránit poškození / prasknutí filtru při přepravě jeho kvalitním zabalením a zasláním v „režimu křehké“ (osobní vozidla).  U nákladních pak přivázání dílu k paletě.
  • Jste-li motorista, vše pořešíme s Vaším servisem sami. Stačí nám jen předat kontakt.

 

Kde mi filtr demontují?

  • Problém s DPF nespočívá jen v samotném vyčištění / výměně filtru, ale je bezpodmínečně nutná diagnostika celého systému jeho řízení a odstranění případné příčiny selhání jeho regenerací . POKUD NEDOŠLO K ZAPLNĚNÍ PŘIROZENĚ  - tedy velkou kilometráží (orientačně nad 200 tis km, u PSA již od 80 tis km).
  • Ve velkém počtu případů stojí ale zaplněním DPF filtru selhání nějakého akčního členu řízení filtru - konkrétně je řeč o celé řadě čidel a snímačů motoru (teplotní čidla, čidla diferenčních tlaků, žhaviče, váha vzduchu atd.)
  • Máte-li svůj oblíbený servis, informujte ho o našich službách a filtr nám můžete samozřejmě odeslat jeho prostřednictvím, případně ho pošlete po demontáži sami na svůj účet. Rozhodnutí je na Vás, ale mějte na paměti, že servis musí mít vždy vlastní diagnostiku a dobré zkušenosti v tomto oboru.

 

Další služby při čištění:

  • Kromě samotného čištění je součástí našich služeb ověření endoskopem (kamerou) zda není jádro DPF filtru prasklé. V těchto případech nemá totiž smysl se o čištění pokoušet a filtr zasíláme zákazníkovi zdarma zpět a  navrhneme alternativní řešení.
  • V případě úspěšného vyčištění zákazníkovi DPF filtr na žádost i ZDARMA povrchově ošetříme pro reprezentativní vzhled, ačkoliv funkčně to samozřejmě nemá na DPF filtr žádný vliv.

 

KONTAKTY:

TELEFON: 604 80 80 85

EMAIL: INFO@DPF-CAT.CZ